februari 2019

AMNESTY INTERNATIONAL ZOEKT COLLECTANTEN

Geef om Vrijheid - geef een uur van uw tijd.

Mensenrechtenorganisatie Amnesty International houdt de jaarlijkse en collecte van

10 en 16 maart

Met de slogan ‘Geef om vrijheid’ wil Amnesty duidelijk maken dat vrijheid niet in alle landen vanzelfsprekend is en dat er geld nodig is om de vrijheid van mensen te waarborgen. Amnesty zet zich in voor de vrijlating van gewetensgevangenen, eerlijke processen voor alle (politieke) gevangenen, afschaffing van de doodstraf en beëindiging van martelingen, politieke moorden en ‘verdwijningen’. Maar Amnesty komt ook in actie als mensen stelselmatig voedsel, water of een woning wordt onthouden. Amnesty International komt ook in actie in geval van discriminatie, voor wie dan ook.

Amnesty International is een onafhankelijke en onpartijdige organisatie. Om die reden ontvangt de organisatie geen geld van de overheid of van politieke groeperingen. Met bijdragen van leden en door giften, zoals tijdens de collecte, wordt het werk van Amnesty blijvend mogelijk gemaakt.

Wie wil meehelpen bij deze collecte kan bellen met 020-5352111.

Wilt u meer weten over het werk van Amnesty International, dan kunt u contact opnemen met onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

laatst bijgewerkt 25-03-2019

CBF-goedgekeurd